can't slip through the pain.

Hej det är jag igen!
hohohohoho. Jag är fett uttråkad, och har uppdaterat mycket dåligt idag. Jag har helt enkelt inte haft tiden till det. Slängde ju in ett tråkigt inlägg i morse, så jag klagade på alla skolans datorer. Det fortsatte gå skit för mig, och faktan var jag tvungen att leta upp igen. Inte min dag helt enkelt.  Så jag satte mig för att måla på planschen i stället. Haha ful som stryk är den. Jomen. Idrott och vi hade innebandy, sjukt rouligt faktiskt. Jag gillar det, mucho.

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, tog en kvart. Haha, ingen större plåga, snabbt gjort. jag och pappa åkte till Maxi, handlade lite och sedan hämtade vi adam och martina på skolan. For hem, kollade lite tv, pratade och sedan åt vi. Pappa slängde ur sig en ful kommentar om mitt utvecklingssamtal, eftersom mamma frågade hur det gick.
- jo det gick fort. Hon sa att om de inte hade kunnat lära henne något förut, så kommer de nog inte kunna göra det nu heller. Varför försöka nu när det bara är några månader kvar!

Ja, riktigt rått av honom tycker jag faktiskt. Jag blev lite rå tillbaka, gav han min söta mördarblick, sedan blev han snäll igen :) Íaf, vi fortsatte med att kolla på en film, åt glass och hade det trevligt. Vid nio stack han, och jag och martina kollade lite på greys. Tycker faktiskt inte det är  jätte bra längre, men jag är ju inte direkt insatt i det, så förstår inte handlingen ett smack längre. Efter är vad jag är.

Ååååh, jag saknar de nya one tree hill avsnitten!!!! Snart ska jag sova, godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0