every great story has an ending

Skoldagen. Har. Varit.. Åt. Helvete. Och. Jävligt. Tråkig!
tyy-yyp!
Alltså inget jag kommer att ta upp idag nej. Var nere en sväng i byn med syster vid fyra. Kollade in trend huset. Men fann inget jag gillade särskilt mycket. Så vi drog hem igen och jag stack till barngympan. Som för övrigt var grymt jävla tråkig. Tråkigaste träningen hittills. Undrar hur det kommer att lösa sig inför uppvisningen också. Mysterium det där. Gåta utan svar, typ.

Det enda positiva med den här dagen är just denna tidpunkten. Tidpunkten där jag kommer att få gröt! Resten kan ju bara, dö eller nått. Ikväll ska jag bara sitta och plugga, har hemkunskapsprov imorgon. Troligtvis även det muntliga nationella provet i matte också.  Sedan ska jag skriva ledarskapsuppgiften som ska lämnas in imorgon i guess. Eller nått. Låter himla bra. Usch, det ser inte ljust ut för mig idag. Domedagen is here, yey!

Ikväll ska jag kolla Monstret - Josef Fritzl som går på tv4 klockan 9. Hemsk människa, men ändå kan jag inte sluta tänka på Magnus Betner när jag hör hans namn. Hemskt av mig att tänka på det, men han får de att låta så... obesvärat. Men vi alla behöver lite humor i detta mörka liv, right?  :)

ge mig gemenskapen tillbaka!

och från nått, till nått helt annat. Jag ser ingen mening längre, ni kan ju inte bete er!


Kommentarer
Andreas Flink

ey fin bild där du ;)

2009-03-30 @ 18:02:02
URL: http://vemvillbloggalixom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0