falling in and out of love

I min hjärna är klockan fortfarande 11, in reality är den faktiskt 12. Vi går mot ljusare tider, bättre tider, varmare tider, och det känns helt okej. Mer än helt okej faktiskt, jag gillar det.

Jag somnade alldeles för sent igårkväll, igen. Mina sov vanor är inte så bra to be honest. Men vad gör det? Det är lite mer än 40 skoldagar kvar, sedan kan jag få vakna när jag vill och sova när jag vill. Men det var inte det jag skulle berätta nej. Igår kväll  var en mycket trevlig kväll. Var på konsum och inhandlade lite smått och gott. Gick hem, och dom ville kolla på fotboll, eller dom och dom. Danne ville. Men vi protesterade och valde att kolla på Pigs istället. Sedan blev det till att prata och sådant trevligt. Och vid  halv 2-tiden drog de sig hemåt. Jag och eve pratade lite och sedan gick vi ut vi också för att möta lille claes som hade varit på fest. Det märktes över telefonen, jotack. haha. Träffade även på Kajsa och Henke. gg-goood. När jag kom hem igen somnade jag.

Idag vaknade jag suuper tidigt, kändes det som iallfall. Då var klockan, in reality, typ 9. 8 för min del. Vid 11 körde jag ner och handlade, tårtbotten, grädde, mandariner och tuggummi. Och när jag kom hem satte jag och syster igång att baka en tårta. Eller hur man nu ska förklara att man gör. Well, den blev gullig tycker jag, och den ser faktiskt, för en gångs skull, ganska god ut. Det lyckades vi med. Om ni inte har förstått så är det ju alltså någon som fyller år idag. Därav tårtan.

Grattis pappa!

i love you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0