gone away are the golden days

Åhå, den här tisdagen har inte varit att leka med. Vi hade en rolig dag i skolan idag, händer ju inte alldeles för ofta. Började med slöjd, jag har väl sytt 1/3 av lapptäcket haha, bara 2/3 kvar då va.  Efter det hade vi so och världens roligaste diskussion om Gud och så vidare. Marius vart helt insatt i det här, och svenskar kan absolut inte tro på gud, enligt honom. Haha, gud vilken knäpp klass jag har alltså! Vi åt lunch och sedan hade vi nog årets roligaste spanska lektion. Busade med nettan, ställde om klockan, misslyckades med att hänga tillbaka den, blev busted(Så fett) och så vidare. Galen lektion med galet mycket skratt. Sista lektionen var galen den också. Haha, vi filmade en film som varade i 25 minuter med simons mobil, och nörden själv (jag) satt och kollade på den de senaste 30minutrarna typ. haha nolifer.

Jag var duktig som gick hem idag :D Fick fin sällis med min johanna. Toppentoppen. Nu har jag ätit lite, och ska gå och lägga mig nu. jävla trött är jag! :) godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0