I ain't missing you at all.

Nostalgi!
Jag vaknade upp med träningsvärk i min högra hand, en dag försenad. Igår kväll upptäckte jag att det nyaste avsnittet av one tree hill vart ute. Så det var jag bara tvugnen till att kolla på, åh, jag gillar det starkt. Idag vaknade jag tidigt, men hann ändå sova ut ovanligt mycket för att vara en lördag. Jag gillar studiedag, och att slippa måndagar. Som för övrigt är riktigt tråkiga. Nu har jag ingen halvfyra dag att ta mig igenom anyway.

Jag drog mig upp och fixade iordning mig. Sedan kom slemmet! Vi kollade oth, igen, var ute och gick en "lång" runda som tillslut blev ganska kort. Pratade lite och sådant. fint väder var de, ett tag vill säga. Det var så skönt att det riktigt stekte mot kinderna, på jackan och man kände sig varm. När vi kom ut från konsum vart vi inte lika glada, då det hade börjat hagla. Satans väder alltså!  Tränade gjorde jag sedan, och efter det cyklade jag hem. Åter igen i världens hagel, 10ggr värre än på förmiddagen. Då kan ni ju alltså tänka er  hur blind jag var när jag kom hem?

Jag somnade en halvtimme när jag kollade på made på mtv. Good work! Imorgon är det tisdag, skola igen.
Och jag har förövrigt fått igång min mobil igen! yeeey alltså. Med lite våld funkar allt. Förstår mig inte på folk som säger att våld inte löser något, se vad de löste åt mig :D!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0