I can do it without the pain and sorrow.

tjollahoppsan.
Denna lördagen har gått alldeles för fort, känns ännu som att klockan bara är typ halv 4. Klockan är snarare kvart i 7. Jisses, jag måste sluta sova länge på lördagar! Anyway, idag försökte jag och martina gå pappa att börja tro på spöken och så vidare. Genom att visa klipp från youtube och annat läskigt och väldigt övertygande om att de faktiskt finns spöken, han trodde ändå inte på det. Och kom alltid på något att säga om hur fake allting var och att det är påhitt, spöken finns inte. Jag ska minsann visa honom, spöken finns! They do! Han har bara inte insett det ännu. Jag ska upp och spöka hos pappa inatt när han kommer hem har jag bestämt mig för, sen ska vi få se på vem som tror på spöken.
haha, min pappa!

Jaja, Sara kom hit idag, sjukt längesen vi sågs, eller tjaa, prick en vecka. Fast de känns som år och dar. Så mycket man missar att prata om alltså. Så som ni hör blev de en massa prat, och en massa one tree hill. Hon är allt för mysig den kvinnan. God i love you.

Nu sitter jag och försöker fördriva tiden aningen.. klockan 9 kommer danne och så åker vi ut till robin och är där ikväll. Hoppas på en returmatch i biljard, och kanske pingis? Hahah. Jag ska vinna, mina tävlingsnerver är på gång ikväll, jag känner det. Jovars. Ni får ha en fortsatt bra lördag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0