I know my destination

När jag kollade igenom min loggbok efter inlämningsdatum såg jag plötsligt att jag faktiskt har massor av roliga saker att se fram emot, innan vi tar sommarlov. bland annat:
- Bowling med ledarna 21/3
- Bowling med mentorstiden ev. den 3/4
- Gymnastik/fristående tävling i växjö 4/4
- Underbara påsklov
- Min systers 18års dag
- Liseberg med klassen 29-30/5

och mycket annat däremellan. Studiedagar, spexfoto, brännbollstunering, årliga kanotpaddlingen, alla bus vi nior ska göra för lärarna och allt där emellan. Något säger mig att den sista tiden kommer gå ruskigt fort, kanske alldeles för fort.
men vad bablar jag om? Nu ska jag inte inbilla mig att tiden tills dess blir enkel, vi har fortfarande hur många nationella prov kvar som helst att göra, inlämningar, redovisningar, prov, så stressigt lär det bli oavsett hur mycket jag än har att längta till.

so much I need you.


måste säga att de är lite tomt utan dig. haha, bara 4dagar kvar!


Kommentarer
Martina

Va gulligt att du redan saknar mig!!! Saknar ditt grymt jobbiga personlighet!!! Men som sagt.. Jag kommer snart!!

2009-03-09 @ 23:23:52
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0