let it rock

Nu är min syster hemma igen. Snäll som hon är hade hon ju då köpt en del saker till mig, som tröst, och för att vara snäll. Så fick 3 smirnoff ice -ciderliknande saker. En eyeliner och ögonskugga, som tröst för vad snorungarna hade tjuvat från mig. Det fick mig på bättre humör, att någon bryr sig om mig :) haha

Jag hade tänkt att vi skulle ladda ner någon film snart och kolla på, mysa lite ikväll. Kanske ska gå en promenad eller något senare också, även om vädret inte är det bästa just nu, men lite skönt&mysigt på något sätt trots de blöta vädret. Jag som trodde våren var på god väg, med tanke på vädret igår? Det var ju faktiskt ganska soligt och framförallt behagligt ute. Men det var ju länge det varade, redan klockan 6 så var ju snön i full gång. Jag hatar det svenska vädret, just nu åtminstone. Men vad gör man? Just have to live with it. Jovars. Nu börjar det bli trögt i skallen, lite brist på fantasi och sådant. Så antar att jag ska leta upp en ruskigt bra film nu, och ikväll bara ta det lugnt. :) Vi hörs, as usual. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0