life is life na na na na na

Idag är det en internationella kvinnodagen, men jag har inget känt något skillnad emot alla andra dagar. Man blir behandlad precis likadant som alltid. Oallmänbildad som jag må vara, så förstår jag faktiskt inte vad det är med den där kvinnodagen faktiskt. Kanske något jag ligger helt efter i? Tjorvas.

Vilken lugn och fin dag jag har haft alltså. Jag har suttit vid datorn och redigerat lite, inte mycket mer. Vid halv 6 cyklade jag till haganäs för att träffa sara och salome och glotta på matchen, som inte gick så bra för övrigt. Stackars älmhultare som förlorar sin sista match. ackack! De överlevde antar jag, hoppas jag, tror jag.
Efter matchen pös jag vidare  till linnéskolan för en och en halvtimmes dansträning. Inte helt fel, men inte helt bra. Jag var så jävla trött! Helt sick. Fast i och för sig, när är man inte trött en söndag egentligen? Det är ju liksom en bakissöndag. Man ska vara trött, oavsett bakis eller inte.

Nu sitter jag här och förbereder mig mentalt inför de muntliga svenska nationella provet. Jag orkar inte, och jag är faktiskt lite nervös. Tro't eller ej. Har även ett nationellt prov på fredag, första i engelska. gooousch. Vilken vecka jag har framför mig. Massa i skolan att göra klart (allt ska in v,12, och då menar jag verkligen allt.)  Jaja. Och systeryster åker även till danmark en hel vecka nu, med sin klass. Så det kommer ju bli lite tomt här hemma måste jag säga, men ändå ganska lugnt och skönt. Haha, taskig jag är som säger så. höhö. Nåväl. Nu måste jag äta något litet. :) puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0