update!

Oj, detta var ju inte likt mig. Jag har inte skrivit på två dagar nu. Och känner på mig att detta kommer att bli ett ganska långt inlägg. Så, warning warning! Detta kan bli onådigt.

Jo iallfall. Det blev onsdag, och skolan flöt på som vanligt. Avslutades med en och en halvtimmes SO, vilket kan låta ganska tråkigt. Men med lite livliga diskussioner och så vidare så blir det hela lite roligare. När jag skulle hem upptäckte jag att någon ful liten snorunge har snott allt mitt smink?! ALLT! Hela skiten, hela nessesäret! Jag dör, och vill döda den som tog det. Eller kanske inte döda, men att dra en bok in i huvet på den, hade inte suttit fel. Not really.

Så jag och Titti gick ner till linné efter skolan för att försäkra mig om att jag inte glömt den där (vilket jag var helt hundra på att jag inte hade) och där fanns den såklart inte. Sedan gick vi ner till haganäs för att träffa Slem och Timmie. Pratade och så, sedan försvann ena paret och jag och adam stannade kvar och väntade på hans mami. Vi kollade på björn gustafsson's film, ett livsverk? eller vad heten den egentligen? Ja,  vi åt och pratade. Trevlig kväll :) Pappa hämtade mig vid nio och när jag kom hem åt jag gröt, ifall ni nu skulle anteckna. Vilket jag vet Sara gör :)


Idag är det torsdag och vi har haft en jävlig chill skoldag. Med tipspromenad, som jag blev diskad ifrån ( :(:(:(:(:( ) dock för att jag hade varit med och gjort frågorna. Haha. Allt har sin förklaring. Sedan fikade vi och lekte tre lekar. Två av dem vann jag faktiskt, och den tredje vann vårat lag. Jag hade en riktigt bra dag med andra ord. haha. Fram mot eftermiddagen kollade vi på film, festival och sedan fick vi sluta. 45minuter tidigare än vanligt, det är ju bra för att vara Gemö actually!

Jag cyklade hem, cyklade till barngympan, cyklade hem i snö, åkte till haganäs för att träna innebandy. Gick förövrigt helt okej, inte världsbäst, men okej. Och sedan åkte jag hem., Har duschat och så nu, och tagit ett knäckebröd. Ska snart sova för att vila ut mig inför imorgon, då vi har nationella prov i 80min+55min. Hur skall detta gå my friends? Lycka till ni andra  så ska det nog gå finemang :) ska som sagt sova snart, så lägger väl dit ett litet godnatt också :) pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0