we're gonna see tomorrow fade away

Tingeling tingeling. Haha, den låter skulle ju vunnit!
Iallfall, one tree hill är förövrigt bäst. Robin är emot, fast visserligen, vem har någonsin lyssnat på den pojken? Vi alla gillar det, innerst inne! Jag känner det på mig.

Jag fick en liten halvtaskig massage av syrran när vi kollade på de, för muskelknutornas skull. Det har resulterat sig i någon slags form av träningsvärk. Förhoppningsvis försvinner de iallfall, då är det frid och fröjd. Nu har jag även laddat ner låtarna och lagt in dem på usb till salome. Goda gärningar hit och dit. Känner mig riktigt snäll idag, även om jag har känt mig riktigt bakis idag, illa måendet alltså.

Imorgon har vi nationella, tänke ladda riktigt inatt! Och inte försova mig som jag lyckades göra förra gången vi hade det. yey! men godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0