vad funkar bäst?

Just nu sitter jag och kletar på lite nagelolja på mina naglar och hoppas på att de ska sluta flika sig någon gång. Inte för att jag tror att de kommer att hjälpa ändå. De har ju faktiskt inte gjort de sedan jag började måla på det så ofta jag kan. Och att käka b-vitaminer verkar ju inte heller vara någon höjdare.
Men, så har jag läst i andras bloggar om att hårform ska vara något bra för både naglar och hår. Fast, undrar om det verkligen fungerar. Är det någon som har prövat det? Eller äter de just nu? Funkar det verkligen? För det känns ju lite onödigt att lägga pengar på det (fattig som jag är) om det ändå inte funkar. Så, ge mig tips för guds skull :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0