välkomnar våren

Fyfan vad mitt humör är på topp idag alltså. Solen skiner, det är nästan så att de steker lite och jag var bara tvungen att ta på mig min skinn jacka idag. Och de ångrar jag inte. Vi har under dagen upptäckt årets första geting, och även sett två nyckelpigor. Nu är det bara fjärilarna kvar!
Vi har mysit igenom hela denna dagen, har för de mesta suttit ute i solen och avnjutit denna vackra dag. Hel härligt. Nu ska jag snart ut och gå en runda, efter att jag har ätit vill säga. Spagetti och köttfärssås, mums! :) Och bara för att mitt humör är bra idag så bjuder jag på tre bilder från idag, för att visa att vi stormtrivs. Skulle kanske fotat något roligare, från lunchrasten eller något liknande. Men! Alltid är det något man glömmer/inte tänker på.
So long!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0