wondering why

Jag absolut avskyr måndagar. Vi hade nationellt prov, svenska muntligt. jag är trött på prov nu, det suger. Jovars. men antar att de gick helt okej trots det. Sedan hade vi bara tråkiga lektioner. Sammarbetsövning på idrotten, det var ganska roligt iallfall. Något positivt. Sista lektionen vart chill, haha satt och drack energidricka och pratade snusk. hhahah visste ni att apor brukar vara homosexuella? :) Nu vet ni!

Sedan var de träning, kände mig helt död och mådde illa. Men körde på lite trots det, och nu är jag hemma och väntar på att papppa ska bli klar med gröten. Service. Nåväl. Nu tänkte jag sätta mig med lite plugg och sådant, och sedan duscha och nana! :)

gröten kallar! pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0