as we go on

Ganska onödig skoldag idag tycker jag allt.

Började med simning, och jag kunde inte vara med för förkylningen och halsont. Så jag fick klara med på att ta tiden när  de andra livräddade, samt bli nerskvätt av alla klumpiga badare. När alla duschade stack jag upp och pratade lite med Adam och Timmie. När deras matte började dissade dem mig och jag stack tillbaka till skolan, i ösregnet. Hade avslutningsträning, sång för glatta livet. Eller... inte. Tråkigt. Fick besök av tandhälsan som skulle prata om vad och vad man inte bör äta/dricka. Sedan blev det lite mattesnack. Fick tillbaka provet och så, helt okej gick det. Efter maten åkte vi ner till blomé för att lyssna på en söt liten tant som skulle prata om sin tid i koncentrationsläger. Måste ha varit hemskt, det lät jättehemskt iallfall. Usch.

nu måste jag äta lite.. skriver mer senare :) puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0