att analysera en lördag?

Hallå gott folk :)
Lördag idag, feels good. Ikväll blir det nog till och med fest. Inte för att jag har tjatat om det i ett par dagar nu, höhö. Idag blir det iallfall av, på ett eller ett annat ställe. Vilket inte är helt klart ännu. Vi får se vart kvällen slutar, natten är ung :)

Idag har jag iallafall börjat på analysen, halv vägs kanske. Så har ett par timmar kvar att skriva på. Har även suttit och spelat spel med oscar och martina. Blivit massa kortspel, och barngeni, vilket jag totalt ägde skiten ur dem på. Som en liten parentes sådär. Mycket trevligt. Tänkte sätta mig och fortsätta lite med pluggandet och skrivandet på den oerhört tråkiga analysen, och äta världens godaste glass. Dulce de leche! :D :D!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0