I feel you untouched right now

De få timmarna jag befann mig i skolan var inte så värst nödvändiga. Fick i oss lite lunch, sedan hade vi HLR-utbildning på linné. Gick finemang och det gick ganska fort. Så nu är man ju väl förberedd ifall något skulle hända någon :) Efter det gick vi som sagt besök av den där författaren. Han verkade skitball :) Och han var yngre än  jag trodde. Jag förväntade mig en gammal gubbe med grå/svart hår. Men ack så fel man kan ha. Han hade mycket intressant att berätta och det var nog den enda föreläsningen jag inte har varit nära att somna på. Ska nog faktiskt läsa han andra bok när den kommer ut i september, "Svenhammeds journal" haha :) De skrattade hela klassen åt. hah gulleee.

Nu tänkte jag att jag skulle fortsätta på filmanalysen, har väl halva filmen kvar att se och inspektera vinklar, kläder, dialoger och allt det där. men först ska jag nog äta lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0