I want something else

Still thursday, och jag aaaaaningen tråkigt.
Jag har iallfall varit lite duktig idag och klippt gräset. Jobbigt, varmt och fruktansvärt tråkigt. Något jag upptäckte var att jag bör lägga in nya låtar på mobilen. För nu har jag lärt mig min spelningslista utantill. Ain't good. Nu har jag precis kommit hem från byn, var där med mamma och handlade lite på konsum, köpte oss en varsin glass på time också, mys. Hittade syrrans stulna cykel också, som varit borta ett par månader nu. Oväntat.

Just nu är klockan 18,42 och jag har riktigt tråkigt. Funderar över vad som ska hända ikväll, för ikväll är jag grymt sugen på att göra något roligt. Känns som att det var längesedan det var fest här i trakten? Det hade inte varit fel kan jag inte påstå. Ni har mitt nummer va? - just in case!
Och nu förväntar jag mig inte en massa mystiska samtal från helt främmande människor!

såhär roligt vill jag ha ikväll igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0