know your enemy

Lunes över. Skönt som fasen. Har väl inte varit riktigt min dag, irriterad över det mesta faktiskt. Usch....
Såklart gjorde vi inte det muntliga i nationella idag heller, ännu en dag man får vänta sig att de måste göras, attans gemö! Well, antar att de inte lär gå sämre än om vi gjorde det idag, right? Positiva banor.

Resten av dagen var väl helt okej. Rolig idrottslektion med många sura miner. Haha. Vår klass kan inte leka på ett vettigt sätt,  utan att tjura/slåss/skrika/och allt var de nu blev.  Men vi hade kul anyway.
Jag vet att det inte är okej att skriva skämt här som ingen förstår, men på denna dumma grejen så kan man inte inte fatta poängen. Det var såhär va' att jag och Salome satt och pratade om våran syn, om vi hade bra eller dålig. Och eftersom jag har ett födelsemärke på ögat så kan jag (troligtvis) inte ha linser. Och ni vet, det man ser med, pupillen och hela den färgade grejen, den sitter ju fast på ögat. Right?
här kommer grejen! salome tror att den far runt där helt ensam, och att ögonvitan bara finns där. Så att när jag kollar ner så åker inte hela ögat efter, utan bara färgen! hahahah! Alltså, jag är inte så bra på att förklara, eller på att få det till att låta roligt genom att skriva en text här, men tänk er själv, sätt er in i min situation. Jag trodde hon var helt dum i huvudet ett tag :) hahahha. Lilla Salome.

welllllll... jag tänkte jag skulle pysa ner till närmaste affär, vilket egentligen skulle bli typ Time eller nått. Fast, nej, jag tar någon annan, och handla lite inför imorgon. Då vi har fysikprov i 2½ timme. Jag är överlycklig. För vi alla gillar väl nationella prov? yepyep! :) Tänkte jag skulle läsa dem sidorna lite fort också, så att jag vet på ett ungefär vad det handlar om. Always good.

haha, det var på den tiden då humorn inte stod rätt till :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0