lördagkväll, balders och en jävligt skön söndag

Som rubriken säger. Jag har haft en helbra helg fyllt med det mesta.

När jag kommit hem från götet, så var de snabbt in i duschen, fixa iordning sig för att senare åka till häradsbäck på en liten förfest med bara nära&kära hemma hos oscar. En mysig stund som tillbringades med lite jag har aldrig, prat och annat! Vid 10 tiden drog vi över till balders och träffade på massa bra folk och dansade som aldrig förr. En riktigt lyckad kväll från min sida. Inte en stund man stod stilla, förutom möjligtvis sista timmen, då man var helt slutkörd.


Syrran kom och hämtade mig vid halv två. När vi kom hem åt vi och sedan gick vi båda och la oss.

Idag är det söndag, morsdag, firades med lite av de mesta. Jag själv har mest legat ute på altanen och solat. För jävla varmt ute, de är nog den varmaste dagen på året. För de var så varmt så att det knappt gick att sola, tänk er då liksom. Badsuget kom när vi for ut på sjön med båten. Jag solade och sov, pappa och syrran fiskade. Bra kväll! Jag fiskade faktiskt också lite, 10min max, sedan gav jag upp. Så tålmodig är jag.


Nu ska jag kirra mat! Vi hörs åter igen :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0