my mind wanders off from time to time

Torsdag.
Härligt att det bara är fredag kvar imorgon också, sedan är det dags att avnjuta en, förhoppningsvis, bra helg! Idag har det väl inte hänt så speciellt mycket. Började dagen med mentorstid, skrev CV av någon anledning. Efter det hade vi engelska och vi fick lyssna på saga i  varandra knän. Haha, back to the old, good time. Det var mys. Efter det hade vi spanska, gick igenom en massa inför nationella imorgon. Är taggad inför morgondagen, actually. Men men, efter det hade vi avslutningsövning, sucky as always. Antar dock att det går framåt. Efter det skulle jag och mina kompanjoner göra det muntliga nationella provet i matte. Gick kalasbra, tror vi spikade mvg;t. Vilket inte kändes helt tokigt. Sista lektionen hade vi genomgång av samhällsekonomin, igen. hoho, tjåååhåligt.se

När jag kom hem la jag mig framför one tree hill, somnade ett par timmar. Och nu har jag precis varit på willys och handlat lite snacks och dricka inför imorgon.  Yey.
Nu tänkte jag titta igenom papperna vi fick. Inga bilder idag heller, jag tar alldeles för lite kort! Kanske ska börja fota lite mera, antar att det är roligare att läsa en blogg med mycket bilder? jaa!


I guess my mind wanders off from time to time
Sometimes I convince myself
that all this fight in the world it's not mine.
Why should I have to try to fix things I didn't create or contrive


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0