put the record on

Det slog mig nu, att det inte är många dagar kvar i skolan. Typ 25 dagar, skulle jag väl gissa på. Skoldagar alltså. Snart kommer den dagen då vi står och sjunger alla sorgliga sånger i kyrkan. Får betyg, fäller någon tår, och går på sommarlov. Troligtvis kommer vi aldrig att träffa 70%av klassen igen, men de resterande 30% kommer vi att hålla tätt intill våra hjärtan.

Ibland kan det låta fel att säga att man längtar tills nian tar slut och alla går skilda vägar. På något sätt längtar jag, på något sätt kommer man att sakna. Men det får helt enkelt bli som det blir.

Har förövrigt skrivit klart arbetet, det är till och med utskrivet vid de här laget. Finemang. Nu tänkte jag hämta ur min käre bananasplit glass från frysen, och sedan sova lite. Är trött som en gnu, eller något åt det håller. So, godnatt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0