thanks for the memories, even though they weren't so great

Jag måste fälla en liten tår nu. Söndag idag, vilket innebär att det är skola imorgon. Det är det värt att fälla många tårar för, om man nu känner för det. Jag tänkte dock göra det bästa av min söndag.

Men igår. Pös hem till Adam ett par timmar, fikade och sådant trevligt. Kollade på någon störd, äcklig film och sedan åkte jag hem igen. Eller inte hem, pappa körde mig direkt till Joel där det var fest. Fest och fest, några drack, några var till sällskap. Thank god att det inte var några 94or där, haha. De tar liiite kål på mig. Wonder why?! :)
En ganska trevlig kväll alltså, han föräldrar är för guullliga måste jag säga :) Det  slutade dock jävligt sent för min del om jag ska vara ärlig. Att gå hem från Joel runt halv 4, helt själv, mitt i natten är inget man hurrar över. De tog ju sin lilla tid måste jag säga. Lite omvägar här och där och sedan vart jag hemma.

Idag är det tänkt att jag ska:
- dra och hämta min moppehjälm hos fia
- åka och köpa blommor
- kolla på dansuppvisning
- (kanske) kolla på match
- plugga!
 
Dags för punkt ett. So long! :)

I would give it all up for one last moment with you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0