why does love have to wait?

och så har regnet gjort sitt för idag, hoppas jag!
Usch, idag har varit en riktigt tråkigt skoldag faktiskt. Seg och dryg. Började med eget arbete, fick reda på hur fysiken på nationella hade gott, mvg! Och efter det hade vi idrott, spelade rundpingis och gick tillbaka träningsdagboken också, mvg där med. så jag är lite happy över det iaf :) Sedan hade vi prov i samhällsekonomi, tror det gick ganska bra. Annettes prov är allt annat är svåra, om man kan säga så. Sista lektionen hade vi musik, och slutade 20 minuter tidigare. Greaaat!

Pös hem, somande, sedan ikea med Sara. Glass och annat! Fiiiinfint! :) Trots regnet suktades det efter glass, ja, det är väl humöret antar jag. men nu ska jag ut och försöka släpa molle en runda så han får lite friskluft, pusshej! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0