091005

Vilken lång dag det var varit idag!
Jag sitter helt utmattad i köket, redo att gå i sängs när som helst!

Som den dåliga information på Jb som det är så hade vi inte floristtemat idag. Den ska tydligen inträffa imorgon, och det ska kallas hantverksvecka? En dag, sista dagen i veckan har vi det. Alltså hade vi vanlig frisörteknik idag. Fick rulla permanent och jag och jenni gjorde en strålande insats minsann. hehe. Efter middagen, som för övrigt smakade väldigt mystiskt idag, fick vi lära oss att klippa gradering. Ett klippsår mellan pekfinger och långfingret förklarar nog ganska bra hur det gick. Mot slutet artade det sig men då var det naturligtvis dags att avsluta det hela.

På tåget hem utforskade vi det ditkopplade tåget åter igen, fann inget mer spännande där inne som i första tåget. Det blev bara jävligt mycket längre att gå till cykeln därifrån. Fick skjuts ner till barngympan och vi gympade på. Nu har jag precis ätit raggmunkar och bacon. Tänkte ta mig en tur inom sängen ett par hundra timmar nu, kolla lite EMA som går för fullt på MTV nu. Vet inte varför jag ska göra det, för det är egentligen inte så intressant. Allmänbildning antar jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0