everytime you said you loved me I was running on my on

Det blev fika på fika hemma hos lisa. Lite gott té sedan var angelina snäll och köpte dunderfika till oss. Det var gott och vi ägnade nog mer tid åt att välja vad vi ville fika än vad vi gjorde åt matten. Vi kom iallafall en bra bit på vägen tills allas ögon nästan dog av matthet och tiden rann iväg. Möttes av väldigt konstiga grabbar som gömde sig i deras trapphus när jag blev utanför dörren. Cyklade i all världens fart för att slippa frysa ihjäl, efter halva vägen var jag som en isbit. Lyckades inte så bra på den fronten.

Nu har jag suttit och kollat halva "now you lift you eyes to the sun" avsnittet. Tänkte kolla sista halvan innan jag går och lägger mig. Just nu är jag väldigt töntig och spelar spel på facebook, mest för att slå peltola. Går väl sådär. Babystep.


raawr :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0