you are a runner


en dag som denna behöver man en bild som denna att le lite åt.
Lite av en upplevelse i alvesta. Som jag förövrigt knappt satt foten i tidigare. Nu värker min arm mest hela tiden och jag vaknade flera gånger mitt inatten av att jag låg på armen. Kändes ju lite sådär kul. De flesta i klassen har övergivit matten och engelskan idag för att sitta hemma och deppa över sin arm. Många av oss tog oss samman och begav oss ner till växjö, trots smärtan. Idag hamnade vi till och med på rätt buss idag. Nu har även kommit på en bra anledning till varför vi alltid tar bussen på morgonen, förutom att vi är lata.

nu ska vi jobba med excel och freppa är sig lik idag. Lite kortare hår möjligtvis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0