deep in the dark I sleep with the ghost

Squash och bandminton satt faktiskt inte helt fel. Jag och julia vågade dock inte pröva på squash, det lät mest alldeles för komplicerat för oss två, men amanda och lisa körde på. haha. Det såg ganska roligt ut, kanske något att sätta på listan "saker-att-göra-innan-jag-dör". Nu skakar mest min arm efter badmintonen, jag är visst inte van vid att ha min arm i den positionen, fast de verkar jag inte vara ensam om, anna har samma problem. ÖB-besök även denna tisdagen, de satt fint även om vi inte handlade något utan mest suktade efter det billiga godiset. Vidare till matsalen som vi mest fruktade denna tisdag, kåldolmar. Inte gott någonstans, men vi fick äppel med fil och kanel istället. Gott.

Nu har vi svenska, har någon vikare. Skriver på, fast jag har fastnat för ett problem här va'. Texten fick max vara 1 sida lång och det är min nu.  "Men vad bra" - tänker ni säkert va? Ja, det skulle de vanligtvis vara, men nu är det såhär att jag inte är klar med texten, hmm, ni inser mitt problem nu va? Sudda sudda, redigera, redigera. ack ack! Dags att sätta igång, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0