död

Att hösten kommer med oktober märkte vi tydligt idag. När jag vaknade halv 6 i morse så hörde jag regnet smattra mot rutan min och det var dystert. Hösten är dyster, ganska mysig dock om man sitter inne med lite tända ljus. Fast det var ingen sån dag idag, för idag hade vi frisörsteknik hela dagen. Lärde oss att klippa ökad längd, uppklippt med andra ord. Så nu mina vänner, ni som vågar och har mod till att ge sig på det, agera som försökskanin med andra, slå en plingeling. Alltid bra med träning.

Tåget hem var alldeles för humoristiskt, eller vad man kan säga. Riktigt bra tjejer det där alltså. Sedan kutade jag iväg till klöxhult. Kaos på barngympan. Lena och Linda fick hjälpa oss att styra upp lite, kändes faktiskt mycket bättre efter det. Det som funkade så fint förra terminen har blivit till kaos denna. Vad hände? I vilket fall som helst så uppskattar jag deras hjälp väldigt mycket.

Nu ska jag äta riktigt mycket och skriva på den damn rapporten.
och sova jätte mycket. jag är dödstrött efter allt.
t j i n g


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0