pictures













Det var vad jag hade att bjuda på i bildform. Jag tänkte berätta göra en lång berättelse kort. Åkte upp till växjö med julia och lisa vid 6 tiden. In på hemma kväll och köpa oss över 1kg godis, som egentligen var alldeles för mycket för oss att ta in. Nu njuter nog anna gott av både de 2 påsarna med chips och de halvkilot godis som blev över. Samt pommesen. Nåväl när vi inköpt de vi skulle gick vi vidare till lägenheten som var kvarglömd i ryd. Där fanns finfina tjejer och några lagade mat och andra mest bara åt. Jag tillhör nog dem som mest bara åt, för jag lagade ingen mat. hehe. Vi kollade på idol och mös tillsammans, lite film, sångtävlingar och oerhört mycket skratt. Vid 2 var de tyst i lägenheten och vi sov som stockar, de andra i sköna sängar, soffor eller madrasser, och jag lade mig till rätta på mattan. Fast jag sov bra ändå. Klockan 7 ringde klockan och vid 8 befann vi oss på skolan, en lördag. Stress och massa tjejer som springer runt över allt, fix fix fix. Sedan började showerna och de flöt på ganska så bra måste jag säga. Efter 3 visningar var jag trött och ville mest hem. Jag och amanda tågade tillsammans och jag kände mig ganska uttittad av precis vartenda en. Ingen upplevelse, jag såg nog mest ut som en dum emo i deras ögon.

Nu är jag snart redo för att bege mig mot skogen.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0