stay away

I morse när jag vaknade upptäckte jag ett sms, eller två faktiskt, som var olästa. Ett från min norska vän Steffen. I det smset stod det saker som att han saknade spanien bland annat. Och såklart(!) så började jag också sakna det, så där på morgonkvisten då det fortfarande var mörkt ute och klockan var halv 6. Jag låg kvar ett par extra minuter, bara för att ta en snabb tillbaka blick under den veckan vi hade tillsammans i Spanien. Jag hade kunnat lega kvar i sängen och spunnit vidare på tankarna och kommit ihåg vartenda detalj av den veckan trots mitt korta minne. Vissa saker glömmer man aldrig helt enkelt.
Mitt andra sms var även de ett mycket trevligt och självroande sms av någon, som tydligen hade en dålig sovnatt och inte fick mycket sömn. Jag fick mig åter igen ett gott skratt.

Har kollat lite one tree hill sedan jag kom hem, tänkte göra lite nytta nu. Äppelkakan ser ut att behöva lite hjälp med uppätandet också, så vem vet? Kanske hänger jag med honom ikväll, eller han i min mage. Nu gäspar jag alldeles för mycket, borde kanske gå en sväng först. Vi får se vart vinden bär mig. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0