:) :(

Barngymnastiken blev bra mycket bättre än väntat. Lite färre barn denna gången också, well, dem kommer och går som de vill med andra ord. Träffade på Nettaaaan också. Henne saknar jag som attan, lille nettan som vill spruta med vattenpistoler på städtanterna i hissen. Saknar hennes galenskap på spanskan, vår vecka i spanien var helt enkelt världens bästa avslut på den resan genom 6an till 9an.

Har i samma veva beslutat mig för att vara med på gymnastiken på tisdagar, som lite extra hjälp och för att få titta på när de tränar. Bra kombination iallfall, kul att se alla gymnaster och hur mycket de faktiskt har utvecklats! Nej nu ska jag lägga över säsong 7 på denna datorn åt amandut, och sedan hoppa i sängs. Våra önskningar sket sig lite, våra tummar är inte magiska och julia måste ha önskat det värsta för oss på tåget. Punkt slut.


Kommentarer
världens bästa larsson!

hörrö! jag hoppas att du ger mig avsnitten med gullunge! (:

2009-10-08 @ 20:38:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0