fall baby fall, just like the rain washes it all.

Godmorgon!
Tänk att jag lyckades sätta min deadline och skickade in arbetet igår. Nu får jag bara hålla tummarna på att det blev ett okej arbete. Resten av kvällen kollade jag mest film och var glad att jag hade tak över huvudet. Fast ändå blev jag så sugen på att bara gå ut och ställa mig på altanen och låta regnet ösa ner på mig. Cold shower med andra ord, men så blev det inte riktigt.

Vaknade i morse och tänkte "skönt, med rapporten inlämnad har jag ingenting att göra". Av någon anledningd sköts den tanken undan lika fort igen då jag piggade upp mitt minne och ordet engelska satte sig tungt på mina axlar. Återigen, nya tag!

Ikväll blir det lite innebandy och dans!
kanooun. måste städa mitt rum någon gång också, crap.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0