fridaay

yey, hann med tretåget lite sådär överlyckligt. Så jag åkte hem en runda, ska snart bege mig mot stationen igen, klockan 6.

Idag vi iallafall övat inför frisyrvisningen, blivit stylade och gått på catwalken. Lagom kallt att stå i kylan i tröja bara. Imorgon blir det värre, då soppåsar kommer att vara outfiten. Himla trevlig dag iallfall, tills det var dags för provet. Vet inte hur det gick, men skrev på allt utom en dum fråga. Sedan får vi väl se hur det resulterar minsann.

När vi kommer fram till växjö ska vi leta upp annas lägenhet och våldgästa henne. Fast hon vet visserligen om det och massa andra goa tjejer från klassen ska dit, åh. Det blir nog en toppen tjejkväll, som dock kommer att sluta ganska tidigt då vi måste upp tidigt även imorgon. Inte kul, men jaja.  Ni får nog se massa bilder imorgon, om jag tar några, brukar vara dålig på det där. Nä nu minsann ska jag slänga ner de sista i väskan och bege mig. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0