godnatt

but hey, jag missade ju att berätta att jag träffade min gamla engelska lärare. åh, vad jag saknar henne! Massvis faktiskt. Riktigt härlig människa, innan och utan. Hon hade en hel dröse med sjätteklassare med sig som skulle iväg och bada i växjö. Så söta.

Jag har pluggat som en häst ikväll, eller, läst som en häst kanske jag skulle säga. Det låter visst som att det är det enda jag gör nu om dagarna, till viss del kan man väl kanske säga att det är så det är. Med tanke på att man kommer hem klockan 5 varje dag så hinner man inte med så mycket mer än att plugga och kolla lite one tree hill såklart. Jag är nöjd med det livet ändå, det fungerar fint för mig faktiskt. Det enda man skulle kunna slipa lite på är alla tidiga morgonar, men dem är guldvärda dem också.

nej, nu tänkte jag bege mig mot sängen, eller, jag sitter faktiskt redan i den, men jag tänkte sova nu. Möjligtvis påbörja en film att somna till. Torsdag imorgon, vilket innebär frisörsteknik. Åh beloved torsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0