isn't it obvious that i need you?

nu har jag skickat in både svenskan och engelskan. Nu är det bara hantverksorienteringen kvar, sedan tar jag och min hjärna lov i en vecka. Nu sitter jag och nötar igenom erik hassles nya album. Låter bra so far. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ett alternativ är att duscha. Som jag förvisso skulle behöva (nu får jag det att låta som att jag inte har duschat på år och dar, så är inte fallet, men det hade varit skönt att lägga sig i badkaret med lite skum) lång parentes det där. Sitter för övrigt och fikar bullar med martina och matteus, fast jag sitter nog mest och tjurar med musik i mina hörluror och stirrar med blicken rätt in i skärmen. Tittar upp då och då, men mest för att jag kollar efter bananen som ligger på bordet. Undra om man kanske skulle roffa åt sig den nu när den faktiskt finns kvar, om en halvtimme vet man inte var den kommer att befinna sig.

tråkig blogg, jag ska nog ta med mig min banon in i badrummet tappa upp ett rejält skumbad. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0