jaaaaaaaaaappp

Det är lite läskigt att våra 'typ' grannar har haft inbrott, sort of. Jag ska hålla mig på vakt hela natten hade jag tänkt. Har laddat upp med två filmer, och one tree hill ofc, men jag tänkte faktiskt ta och kolla lite gammla hederliga barnfilmer. Vad finns det mera att göra liksom? Vartenda status på facebook gör mig bara ledsen. Imorgon har jag två planer, en A och en B, om den första skulle gå åt skogen. Tänkte också tjäna en liten kosing imorgon och följa med pappa att hämta båten, molle ska få sig en åktur i båten för första gången i hans liv. Kanske ett dopp i de blå också? Man vet aldrig. Han är så oförutsägbar.

Nu är det minsann film som gäller som jag sa. Jag hoppas ni har en bra kväll, bättre än min. puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0