let the music play, you won't get away

God dag!
Jag är helt slut och död i kroppen, vet inte riktigt vad som hände där egentligen. Nu sitter jag och lysnar på jordin sparks och tänkte dra igång ett one tree hill avsnitt i soffan. Ganska skönt såhär en söndag. Tänkte dra på träningen ikväll även om det är lite sisådär med kroppen min.

Igår var en lugn och skön kväll som spenderades ute i Länshult, skogen med andra ord. Plockade upp dannedamp och for mot konsum, jag tänkte vara snäll så jag köpte chips till robin, det uppskattades inte så oerhört mycket då daniel glömt att nämna att han inte äter chips. Hoppas hans hund njuter av dem istället då. Stor och svår kamp om vilken film vi skulle dra igång. Simpsons, south park, get rich or die trying, eller en massa motorsports filmer. Jag röstade för get rich och daniel incisterade om south park då simpsons inte funkade. Tillslut tog jag övertaget. åkte hem runt 1-halv2 om jag inte är helt ute och cyklar. Slängde igång en film som jag somnade till.

nu, film. sova.
puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0