tomorrow you'll be gone and i'll still stand here

Träning 5-7. Jag gjorde en hjulning och lyckades sträcka alla senor jag har i kroppen, det märks att det var några månader sedan man stod på den där airtracken minsann. Jag stannade kvar på haganäs mest för att vänta på martina och kunna plugga i lugn och ro. Fast de förstörs ju ganska fort av att daniel kommer och stör. Som tydligen ska plugga svenska, men gör allt annat än det. Fast trevligt med gott sällskap ändå. Jag fick dock inte mycket gjort, men har suttit och tagit igen de här hemma. Matte och engelska glosorna. Jag rapar lite chorizo-krydda med jämna mellanrum, haha, känner mig lite som lisa och julia i skolan nu faktiskt. No offence ladies! :)

Nu ska jag plugga vidare på mina femtioelva glosor och alla viktiga rutor i matten.
imorgon kan bli en tuff dag, kan bli en bra dag och kan även bli en blandning av de båda kategorierna. Det återstår att se i vilket fack jag lämnar den dagen. puss!


Kommentarer
Anonym

mycket offence!!

2009-10-21 @ 08:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0