under pressure, you can't work

tjenixen.
torsdagar är alltid lika fina, frisörsteknik all day long! Fast idag var ingen särskilt sugen på att klippa (ohnej, vi har väl inte tröttnat?), så vi fick färga ögonbryng/ögonfransar och schamponera. Öva på volymföning fick vi också göra, men det var inte helt fel det heller. Lyckligtvis hann jag med tretåget, fast jag åkte själv. Alla andra ville stanna kvar och gå i stan, jag var inte lika sugen på det. Så jag trippade ner mot tåget och satte mig på hundplatsen, ensam med min kära banan. Humöret var på topp, men när jag tog mina sista steg mot cyklen sjönk den till botten igen. Punkar på min cykel, IGEN! Vafan är det här för skit egentligen? Åhåhååå, jag blir så arg! Tur var de att jag hann komma en timme innan träningen började så att jag kunde gå hem med cykeln och få skjuts till klöxhult. Gick hem gjorde jag förresten inte, martina mötte mig på stationen så jag fick skjuts av henne på pakethållaren och jag hade cykeln i mina händer vid sidan av mig. Gick kalasbra.

Klockan kvart i fem var vi och tränade och sedan gick jag hem med johanna. Kul att få prata av sig lite med henne, tror vi behövde det. åh, jag saknar den tjejen riktigt mycket.

nu ska jag skriva lite hantverksarbete.
tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0