you can bring your girlfriends and meet me at the hotel

Dumt av mig att lämna cykeln på stationen.
Bra av mig att komma ihåg att hämta den.
Det hade inte varit mycket kvar av den annars, älmhult är kriminellt, folket är kriminiella. Plus att det hade varit lite tjurigt att behöva gå till stationen sådär runt kvar i sju. Så nu är jag hemkommen från stationen, papi var snäll som körde mig.  Hade jag behövt gå dit hade jag död på kuppen. Det garanterar jag, för de är riktigt kallt ute.

Nu sitter jag och smaskar på mitt godis som jag igår lyckades övertala mami att köpa åt mig. Ganska gott, lite enformigt då jag bara roffade åt mig en sort. Kolaskruvar. Nu när vi ändå pratar om broccoli så är det ju trots allt fredag imorgon, något att se fram emot. Planerna är få, men det kan nog bli en mycket fin helg trots det.

nä, men vad sägs som att skippa skolarbete lite, kolla ett avsnitt one tree hill, möjligtvis två och sedan sova? Works for me. Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0