you make me weaker in the knees

Jag har suttit på datorn, med alla oklara dokument öppna, men har inte skrivit på något av dem. Jag suddade några meningar i min movie-review, det var allt! Nu ägnar jag mest min tid åt att äta polly och dricka päroncider. Alkoholfri naturligtvis. Tänkte snart kolla på film med systra min så fort hon studerat färdigt. Hon var sugen på att se the messengers som vi kollade på i skolan, eftersom jag redan sett den och vet ungefär vad som kommer att hända så tänkte jag offra mig ikväll.

Jag har även omedvetet lovat pappa att stiga upp tidigt imorgon, varför lovar jag sådant? Jag har på känn att det inte kommer att hända i min värld, not a chance. Om inte ett stort mirakel skulle ske under natten och jag är inget mirakelbarn, så där körde det ihop sig.

nu ska jag sluta upp att äta polly och istället göra varma mackor till mig och min familj.



och förresten så är detta inte det minsta bra, inte just nu.
Vid ett annat tillfälle i en annan värld hade det varit okej.



hamsterbild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0