and I can't pretend that I don't see this

Min dag har varit bra.

Jag har fått lite gjort på engelskan, lite kvar, men det tror jag att jag filar mera på imorgon. Jag har också hunnit ut en runda och kört lite. Den här gången var de inte stenas berömda parkering som lockade oss, idag var de elitefrakt och vägen till skogen. Minimalt antal motorstopp, mycket minimalt. Näst intill inga om man jämför med sist. Med en timmes insats var jag nöjd och packade mitt pick och pack och vi vände hemåt.

Nu har jag precis kollat ett avsnitt one tree hill och duschat. Nu doftar mitt hår jenka, ni vet det där tuggummit. Underbart. Just nu sitter jag mest och funderar över livet. Kan bli lite mycket av det där ibland, men jag tror det kan vara bra. Med en ny dag imorgon är jag nöjd med denna dagen. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0