best I ever had

Tidag idag. Började med idrott, orientering, som gick allt annat än bra. Vår idrottslärare sa att det beräknades ta ca 40 minuter. För mig, Julia och Jenni tog det minsann 1h och 15minuter ungefär. Ni kan väl kanske med denna fakta räkna ut hur mycket vilse vi sprang. Jag vet inte hur vi lyckades, men det gjorde vi.

Vid elva gick vi ner till en salong som heter gränslös. Där skulle vi på någon frisör grej, de behövde hårmodeller till en visning. Fast vi skulle tillbaka imorgon igen, men jag skippar det. Efter att ha fått se bilder på de frisyrer de tänker klippa och färga så var jag inte lika intresserad längre. Icke. Imorgon ska jag sova länge! Och träffa älsklingsfisk!

Nu har vi svenska och skriver på våra rapporter. Det börjar gå framåt. Har precis haft rast och masserat med bollar. Den delen av dagen älskar jag. De tio minutrarna vi masserar och den halvtimmen vi har rast. Nu är det bara en timme kvar i skolan, sedan är de hejdå tills på torsdag. Skönt!

Nu bör jag köra igång med arbetet igen. Kiss ang hug!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0