don't wanna hear your sad songs.

Nu kan jag pricka av nästan allting på min to-do-list. Min powerpoint har fått offra sig, den har inte riktigt kommit i tanken ännu. Jag har idag putsat alla husets fönster, fikat med Fisk och städat mitt rum. Inte det minsta tokigt att ha hunnit göra allt det där idag. Snart tänkte jag gå en runda med hunden, men först tänkte jag kolla på one tree hill. Säsong sju!! Det ska bli spännande att se hur första avsnittet är på säsongen. Lite har man faktiskt sett fram emot de, även om peyton och lucas inte är med. Peyton är förresten min artist på powerpoint arbetet, ifall ni antecknar så att pennan glöder.

Bra dag iallfall. Fikan med Sara var något jag kände hade saknats, väldigt mycket. För den tjej är så otroligt, jäkla bra. Åhå, finis!

en alldeles för bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0