godmorgon!

Det här låter kanske knäppt i era öron, men jag har inte sovit något de senaste tre timmarna. Från klockan 5 till 8. Anledningen till de är att, here's the wierd part, Molle har legat i sängen. Han tar enorm plats. För jag måste trycka ihop mig i ett hörn för att inte råka rulla över honom eller mosa honom. Jag gillar inte ligga i hörn eller intill väggen, så därför kunde jag inte heller somna.

Nog om det. Igår åt vi ju som sagt tacospaj, så jäkla gott. Antar att det blir min frukost-lunch-middag för idag. Nä, riktigt så illa blir det väl förhoppningsvis inte. Vi kollade på idol, och efter det  började mitt super ex på femman. Så de kollade vi också på. Efter halva filmen gick jag in och la mig i min säng. Somnade på stört! Tidigt också.

Nåja. Idag har jag lite svårt för att bestämma mig om jag ska till helsinborg eller inte. Jag som har letat efter något att ha på mig på balders får ju värsta erbjudandet nu! meeehn, då jag inte har någon aning om hur sent vi kommer att komma hem så känns de lite si och så att åka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0