help me to make up my mind

Vilken jävligt rolig idrott vi har. Jag kommer nog aldrig mera vilja skippa idrotten på tisdagarna som jag kunde känna på gemö, då det var lite so so med det. Idrotten var verkligen toppen idag kan jag säga. Hann med ungefär hur mycket som helst och våra tjejer är tävlingsinriktade må jag säga. Nästan för mycket. haha. Vi spelade lite spökboll, två lag. Sedan fortsatte vi  med någon annan tävling, fortfarande samma lag. Sedan hade vi multiboll eller var de kallade det. Tävling tävling tävling(!!). Lite redskapsbrännboll och till sist någon jobbig lek som involverade minnet och mycket spring. Och jag citerar Evelina "du är FAKE, jag är FAKE, vi är FAKE, ni är FAKE!" Ganska trötta vid den tiden.

Lunchade lite, och sedan var det dags för swedish. Intervjuade frisörer idag, helt okej. Hair e de. Fint namn på en söt salong. fattar ni? Hair e de. Här är det. När vi var klara tog vi en fika, sockerbulle&varmchoklad satt fint vid den tiden. Vid tre gick vi tillbaka till skolan. Jag och mina älmhultsbor, även göteryd bo stannade kvar en stund i skolan för vi inte orkade spring i stan. Gjorde ytterst lite på engelskan, sedan packade jag ihop och gick. And so did them.

Kalas tur med tåget hem. Skratt utlöste skratt efter skratt. Vi har alla stora problem med andra ord, bra problem.  Nu är det ett big måste på att göra klar engelskan. Tänkte dra tummarna ur baken och faktiskt göra det nu. Oftast blir det mest att jag bara pratar och skriver men aldrig får något gjort. Well. Musik, powerpoint, promenad och andra avsnittet one tree hill säsong sju är vad som väntar mig ikväll. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0