I want you to want me

Någon längre runda i blev det väl inte direkt. Jag kom ner till korsningen nedanför hartmans, mötte martina, och vi gick till bankomaten och vände om och gick hem igen. Fast vi fuskade lite och cyklade en bit, molle fick minsann kämpa med att springa jämte cykeln. Kan ju säga så mycket som så att han är död nu, pappa kom nyss på honom med att ligga och sova på köksbordet. Det betyder ju bara en sak, att han är utmattad. And so am I.

Har suttit och friserat min docka och mamma ikväll. Fick pizza som tack, haha, gott! Nu har jag duschat och bänkat mig framför tvn och idol. Heja växjö! Vem tjej än nu är, hon vart bra iallfall! Är väl inget större fan av idol egentligen, ganska bra tidsfördriv en sådan här kväll. Tänkte slänga mig i sängen snart, och däcka.

Frisörsteknik hela dagen imon. Yey!
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0