I'm bearly breathing with a broken heart

En "lång" runda med hunden fick mig på bra tankar, tills regnet kom. Då log jag inte lika mycket och jag tyckte mest synd om mig själv, även om det bara duggade litegrand. Nu sitter jag och syster i mammas rum och går igenom  lifehouse's alla låtar. Känns ganska bra faktiskt, har en molle brevid mig som slickar mig på kinden då och då. Trygghet.

Nehej, jag har fortfarande inte vågat närma mig varken kylskåpet eller frysen ännu, magen kurrar. Träningen får vänta till imorgon, då har jag förhoppningsvis nästan skrivit klart rapporten och har mera tid. Dags att sätta datorn på laddning, batteriet tickar mot sitt slut. Äta och skriva väntar mig senare. Pasta? ja, det var ett tag sedan. Hello my friend.

pretty old bild. men syster som syster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0