I'm human after all.

Åh vad jag gillar mina måndagar.
Vaknade ganska tidigt tros allt, men kanske lika bra det. Idag ska jag och papi till banken och fixa ett nytt kort till mig på en annan bank. Sedan blir det väl att handla lite och sådant. Resten av dagen har jag väl inte särskilt mycket inplanerad, måste städa mitt rum. Ser lite ut som en prototyp av andra världskriget ungefär. Det är frågan om hur länge min säng kommer att hålla också. Någon liten rackare har börjat tugga som bara den under vid den högra foten där uppe. Bara en tidsfråga innan jag vaknar upp på golvet och sängen står på sned.

Nu ska jag minsann krypa ur min säng och ta tag i dagen. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0